Obraz Jacka Dłużewskiego zatytułowany Zwiastowanie I powstały w ramach II edycji projektu Namalować katolicyzm od nowa - Zwiastowanie z przeznaczeniem do miejsca sakralnego. Obraz był prezentowany na wystawie w Warszawie, Częstochowie, Białymstoku, Opolu i Rzymie.
________________________________________
Jacek Dłużewski (ur. 1966) – polski malarz, rysownik i pedagog artystyczny. Studiował w latach 1986–1989 w PWSSP we Wrocławiu, a następnie na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie, gdzie w 1992 roku uzyskał dyplom w pracowni prof. Jerzego Nowosielskiego. Związał się ze Stowarzyszeniem Artystycznym „Otwarta Pracownia” w Krakowie, a od wielu lat prowadzi własną pracownię rysunku i malarstwa na ASP we Wrocławiu.
Dłużewski specjalizuje się w cyklach malarskich i rysunkowych, które eksplorują zagadnienie „podróży w sztuce” – zarówno dosłownej, jak i metaforycznej. Jego prace czerpią z natury, historii, podróży, filozofii i literatury; często odwołują się do koncepcji ikony i metafizyki realności. Zrealizował między innymi cykle inspirowane motywami kolejowymi, Bliskim Wschodem, morzem czy górami, konfrontując obraz rzeczywistości z ideą i kontemplacją.
[WIDEO] Film z malarzem o obrazie – Chciałem, żeby formie abstrakcyjnej obraz był wdechem i wydechem
________________________________________
Rodzaje druku i oprawy:
Każdy wydruk w zależności od wymiarów obrazu oryginalnego dopasowujemy do wielkości ramy, a następnie adekwatnie do niego wycinamy passe-partout. Druk reprodukcji wykonujemy po złożeniu i opłaceniu zamówienia, co oznacza, że czas oczekiwania może wydłużyć się maksymalnie do siedmiu dni roboczych (w zależności od ilości zamówień). Możliwy jest wydruk w innych rozmiarach niż podane w sklepie - najlepiej skontaktować się mailowo: galeria@namalowackatolicyzmodnowa.pl
Reprodukcje obrazów dostępne są w różnych wersjach jakościowych papieru i oprawy:
1) wersja podstawowa - druk na papierze klasycznym przeznaczonym do drukowania fotografii - GardaPat 13 Kiara, 200 gsm - wyjątkowa biel i gładkość zapewniają wysoki kontrast i nasycenie kolorów.
2) wersja rozszerzona - druk na papierze klasycznym przeznaczonym do drukowania fotografii - GardaPat 13 Kiara, 200 gsm - dodana oprawa: lekka rama aluminiowa (do wyboru 4 kolory) lub drewniana (dąb) z szybą antyrefleksyjną oraz ciepłe białe passe-partout.
3) wersja premium - druk kolekcjonerski na papierze fine art - Hahnemühle William Turner 310 gsm - naturalnie biały, bezkwasowy papier bawełniany o matowym wykończeniu, gwarantujący najwyższą jakość druku i trwałość ekspozycyjną na poziomie muzealnym.
4) wersja premium (+) - druk kolekcjonerski na papierze fine art - Hahnemühle William Turner 310 gsm - naturalnie biały, bezkwasowy papier bawełniany o matowym wykończeniu, gwarantujący najwyższą jakość druku i trwałość ekspozycyjną na poziomie muzealnym. Oprawa to lekka rama aluminiowa (do wyboru 4 kolory) lub drewniana (dąb) z szybą antyrefleksyjną oraz ciepłe białe passe-partout.
5) wersja canvas - druk na płótnie - druk na bawełnianym płótnie z wysokim odwzorowaniem barw naturalnych obrazu. Lekki, matowy wydźwięk.