Obraz Ignacego Czwartosa zatytułowany Nawiedzenie II powstały w ramach III edycji projektu Namalować katolicyzm od nowa - Nawiedzenie z przeznaczeniem do wnętrza domowego. Obraz oryginalny był prezentowany na wystawie w Warszawie, Bielsku-Białej i Rzymie. Znajduje się w rękach prywatnych.
________________________________________
Ignacy Czwartos (ur. 1966) – polski malarz, rysownik i ilustrator. Ukończył studia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 1995 roku współzałożył w Krakowie Stowarzyszenie Artystyczne „Otwarta Pracownia”, którym kieruje od 2006 roku. Oprócz malarstwa zajmuje się także ilustracją prasową i książkową.
Jego malarstwo łączy elementy abstrakcji geometrycznej z figuracją, nawiązując do tradycji europejskiego modernizmu, malarstwa barokowego i ikonografii chrześcijańskiej. Tworzy w stylu syntetycznym, często wykorzystując motywy historyczne i symboliczne – postacie Żołnierzy Wyklętych, krzyże, portrety trumienne. Jego obrazy, pełne wyciszenia i rygoru formalnego, traktują o losie człowieka, historii Polski, kondycji współczesnego patriotyzmu. Jego malarstwo mocno jest związane z dwoma wybitnymi malarzami XX wieku, Jerzym Nowosielskim i Andrzejem Wróblewskim.
________________________________________
Rodzaje druku i oprawy:
Każdy wydruk w zależności od wymiarów obrazu oryginalnego dopasowujemy do wielkości ramy, a następnie adekwatnie do niego wycinamy passe-partout. Druk reprodukcji wykonujemy po złożeniu i opłaceniu zamówienia, co oznacza, że czas oczekiwania może wydłużyć się maksymalnie do siedmiu dni roboczych (w zależności od ilości zamówień). Możliwy jest wydruk w innych rozmiarach niż podane w sklepie - najlepiej skontaktować się mailowo: galeria@namalowackatolicyzmodnowa.pl
Reprodukcje obrazów dostępne są w różnych wersjach jakościowych papieru i oprawy:
1) wersja podstawowa - druk na papierze klasycznym przeznaczonym do drukowania fotografii - GardaPat 13 Kiara, 200 gsm - wyjątkowa biel i gładkość zapewniają wysoki kontrast i nasycenie kolorów.
2) wersja rozszerzona - druk na papierze klasycznym przeznaczonym do drukowania fotografii - GardaPat 13 Kiara, 200 gsm - dodana oprawa: lekka rama aluminiowa (do wyboru 4 kolory) lub drewniana (dąb) z szybą antyrefleksyjną oraz ciepłe białe passe-partout.
3) wersja premium - druk kolekcjonerski na papierze fine art - Hahnemühle William Turner 310 gsm - naturalnie biały, bezkwasowy papier bawełniany o matowym wykończeniu, gwarantujący najwyższą jakość druku i trwałość ekspozycyjną na poziomie muzealnym.
4) wersja premium (+) - druk kolekcjonerski na papierze fine art - Hahnemühle William Turner 310 gsm - naturalnie biały, bezkwasowy papier bawełniany o matowym wykończeniu, gwarantujący najwyższą jakość druku i trwałość ekspozycyjną na poziomie muzealnym. Oprawa to lekka rama aluminiowa (do wyboru 4 kolory) lub drewniana (dąb) z szybą antyrefleksyjną oraz ciepłe białe passe-partout.
5) wersja canvas - druk na płótnie - druk na bawełnianym płótnie z wysokim odwzorowaniem barw naturalnych obrazu. Lekki, matowy wydźwięk.